sobota 15. septembra 2012

Korálkovanie z českými korálikmi

 Alebo ako som prepadla novej závislosti

 Ako som vám spomínala v minulom príspevku dala som sa do boja s korálikmi. Teda do boja, niekedy sa to na zápas skutočne podobá a dlhodobo vyhrávajú koráliky, nite a vlasce. Ku koncu zvyčajne vyhrám ja alebo je to remíza. Mojím najobľúbenejším súperom sú koráliky a preličky od českej firmy Preciosa Ornela zo sídlom v Zásade. Majú krásny výber čo sa týka farieb a spracovaní. A sú z mojich rodných čiech. Aby nezostalo iba pri slovách pridávam ukážky tvorby: 

 


 Náušnice zo setu Madame Pompadour,  ku ktorým je k dispozícii návod 
















 Set Madame Pompadour, náhrdelník je robený podľa originálneho návodu od Martiny Nagele
 

Puk vyrobený k príležitosti Majstrovstiev sveta v hokeji s použitím Twin korálok... dorobila som ho presne ked Česko so Slovenskom dohralo semifinále a ako motiváciu mi bola možnosť získať balíček od Preciosa Ornela -to bolo radosti po obdržaní zásielky 

 

Jedna z mnohých domácich úloh z Korálkovej školy Darí Fejtkovej 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára